
Κορονοϊός: Οι 9 κινήσεις για να κρατήσεις το ακινητοποιημένο σου αυτοκίνητο σε... φόρμα!
Είναι καλό να γνωρίζουμε πως να συντηρήσουμε το αυτοκίνητο μας σε περίοδο ακινησίας, ώστε να μην έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις όταν πάμε να το ξεκινήσουμε εκ νέου.
- Πλένουμε το αυτοκίνητο και αν δεν υπάρχει γκαράζ ή χώρος στάθμευσης σε πυλωτή, φροντίζουμε να το καλύψουμε με μια κουκούλα. Αν δεν διαθέτουμε ούτε κουκούλα, επιλέγουμε ένα σκιερό μέρος, αποφεύγοντας τα μεγάλα δέντρα αφού τα περιττώματα των πουλιών που πολύ συχνά φωλιάζουν σε αυτά, αποτελούν τον χειρότερο εχθρό του χρώματος, φθείροντας το βερνίκι και αφήνοντας θαμπές κηλίδες.
- Φροντίζουμε να γεμίσουμε το ρεζερβουάρ καυσίμου τουλάχιστον κατά το ½, ώστε σε περίπτωση ανάγκης μετακίνησης να μην ψάχνουμε ανοικτό πρατήριο.
- Ελέγχουμε την πίεση του αέρα σε κάθε ελαστικό και στη ρεζέρβα αν υπάρχει. Προτείνεται το φούσκωμα των ελαστικών με λίγο μεγαλύτερη πίεση, +10% από το κανονικό, καθώς όταν το αυτοκίνητο είναι ακινητοποιημένο τα ελαστικά χάνουν πιο γρήγορα μικροποσότητες αέρα. Οι προτεινόμενες πιέσεις ελαστικών αναφέρονται εσωτερικά στην τάπα καυσίμου ή στο βιβλίο οδηγιών του οχήματος.
- Θέτουμε τον κινητήρα σε λειτουργία τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα και τον αφήνουμε να δουλέψει έως ότου φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας δηλαδή στους 90οC. Δεν κάνουμε ποτέ αυτή τη διαδικασία σε κλειστό γκαράζ αλλά μόνο σε εξωτερικούς χώρους. Η λειτουργία του κινητήρα συμβάλει στην φόρτιση της μπαταρίας, στην κυκλοφορία του νερού στο σύστημα ψύξης, στη λίπανση του κινητήρα και της καδένας χρονισμού αλλά και στην κίνηση τόσο των ιμάντων αλλά και άλλων μηχανικών μερών του κινητήρα.
- Ενεργοποιούμε το A/C και το καλοριφέρ για λίγα λεπτά το κάθε ένα όταν ο κινητήρας είναι σε λειτουργία και στη συνέχεια κλείνουμε τους αεραγωγούς του συστήματος θέρμανσης/ψύξης για να απομονώσουμε την καμπίνα από μικροοργανισμούς και σκόνη.
- Κάθε φορά που θέτουμε τον κινητήρα σε λειτουργία λύνουμε το χειρόφρενο, μετακινούμε ελάχιστα το αυτοκίνητο μπροστά ή πίσω και ξαναδένουμε το χειρόφρενο. Αυτό θα προστατεύσει το σύστημα χειρόφρενου αλλά και το πέλμα των ελαστικών.
- Ανασηκώνουμε ή αφαιρούμε τα μάκτρα όλων των υαλοκαθαριστήρων.
- Φροντίζουμε οι εμπρός τροχοί να είναι στην ευθεία. Αυτό θα προστατέψει τις φούσκες της κρεμαγιέρας και των ημιαξονίων.
- Αφαιρούμε οτιδήποτε χρήσιμο ή σημαντικής αξίας αντικείμενο βρίσκεται στην καμπίνα του αυτοκινήτου, ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο κλοπής και θραύσης κρυστάλλων.
Οδήγησε & παράγγειλέ το νέο Golf πρώτος!
Επιθυμείς να αποκτήσεις το νέο Golf;
Μπες τώρα στη λίστα προτεραιότητας για να μάθεις περισσότερα και να κλείσεις Test Drive!