[vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”right-to-left”]

Τεχνολογία Κινητήρων Volkswagen

Ανακαλύψτε τους διαθέσιμους κινητήρες, τα τεχνικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα τους.
Δείτε πως και εσείς μπορείτε να επωφεληθείτε στην καθημερινότητα της μετακίνησης σας με την Volkswagen.

VW Αφοί Φιλοσίδη α.ε.: Τα πάντα γύρω από την αυτοκίνηση της VW

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”100px”][vc_separator color=”white”][vc_empty_space][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”6835″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”left-to-right”][vc_column_text css_animation=”bottom-to-top”]

Κορυφαίες επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”6834″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”top-to-bottom”][vc_column_text css_animation=”bottom-to-top”]

Δύναμη και οικονομία.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”6833″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”right-to-left”][vc_column_text css_animation=”bottom-to-top”]

Ορόσημο στην τεχνολογία μετάδοσης κίνησης.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_icon_tabs tab_contid=”1434211081384-0″][vc_icon_tab icon_type=”fontawesome” title=”TSI Engines” tab_id=”1434211081983-0-10″ icon=”fa fa-tachometer “][vc_row_inner][vc_column_inner][orbit_tab_2][orbit_tab_2_content tab_active=”yes” nav_tab_title=”1.4 TSI ACT”][columns_container]
[two-thirds]
Με ενεργό σύστημα διαχείρισης κυλίνδρων ACT.

 

Η Volkswagen είναι ο πρώτος κατασκευαστής που υιοθετεί σύστημα ενεργής διαχείρισης κυλίνδρων στον τετρακύλινδρο TSI – μία τεχνολογία οικονομίας καυσίμου που μέχρι τώρα αποτελούσε προνόμιο μεγάλων 8κύλινδρων ή 12κύλινδρων μονάδων. Η ενεργή διαχείριση κυλίνδρων ACT κάνει τώρα ντεμπούτο στον 1.4 TSI με 140 PS. Το ACT είναι ενεργό μόνο σε ένα εύρος στροφών μεταξύ 1.400 και 4.000 rpm και με ροπή μέχρι 85 Nm. Πρόκειται για μεγάλο εύρος χαρτογράφησης που καλύπτει το 70% όλων των οδηγικών καταστάσεων στον Ευρωπαϊκό κύκλο οδήγησης! Αν ο οδηγός πατήσει δυνατά το γκάζι, οι κύλινδροι 2 και 3 αρχίζουν να λειτουργούν ξανά, χωρίς η “αλλαγή” να γίνεται αντιληπτή. Η υψηλή απόδοση του συστήματος δεν έχει αρνητικές επιπτώσεις στην ομαλή/αθόρυβη λειτουργία: ακόμα και με δύο κυλίνδρους ο πολύ ισορροπημένος 1.4 TSI λειτουργεί εξίσου αθόρυβα και με χαμηλούς κραδασμούς όπως με 4 ενεργούς θαλάμους καύσης.

Κινητήρας διατίθεται και στο καινοτόμο Polo BlueGT.[/two-thirds]
[one-third]

 

 

polo_bluegt_aktives_zylindermanagement-_act[/one-third]
[/columns_container][/orbit_tab_2_content][orbit_tab_2_content tab_active=”no” nav_tab_title=”1.2 TSI”][columns_container]
[one-half]

1.2 TSI 85PS

O 1.2 TSI απόδοσης 85PS εντυπωσιάζει για την υψηλή ροπή του και τις επιδόσεις του. Τα 160 Nm στις 1.400 /3.500 σ.α.λ. δίνουν μια ιδιαίτερη δυναμική στον μικρότερο κινητήρα της γκάμας. Έτσι, το αυτοκίνητο κινείται τόσο γρήγορα, ώστε δεν αντιλαμβάνεστε ότι ο κινητήρας αποδίδει 85 ίππους. Ο συνδυασμός της υψηλής ροπής με τον χαμηλό κυβισμό δημιουργεί ένα ιδανικό αυτοκίνητο πόλης, που είναι ευέλικτο, κινείται γρήγορα και είναι οικονομικό στη χρήση του.

cc-2012-vw120065-1055x500

* Οι τιμές αναφέρονται στο Golf με κινητήρα 1.2 TSI απόδοσης 85PS.

[/one-half]
[one-half]

1.2 TSI 105PS

Ο κινητήρας 1.2 TSI απόδοσης 105PS αποτελεί και αυτός ένα από τα νεότερα μέλη. Πληρώντας τις προδιαγραφές ρύπων EU5, ο κινητήρας καταναλώνει 5,3* lt / 100 km (μικτή κατανάλωση) εκπέμποντας μόλις 124* gr/km. Η χρήση στροβιλοσυμπιεστή προσφέρει μέγιστη ροπή 175* Nm σε ένα φάσμα 1.550 – 4.100 σ.α.λ. ενώ επιταχύνει το Polo (0-100) σε 9,7” με μέγιστη ταχύτητα 190 km/h, τιμές μοναδικές για ένα κινητήρα 1.197 cc.

EOS-2011-Tig110766Dig-215x102

* Οι τιμές αναφέρονται στο Polo με κινητήρα 1.2 TSI απόδοσης 105PS.

 

[/one-half]
[/columns_container]

[/orbit_tab_2_content][orbit_tab_2_content tab_active=”no” nav_tab_title=”1.4 TSI”][columns_container]
[one-half]1.4 TSI 122PS

 

 

Ο κινητήρας 1.4 TSI με μονό στροβιλοσυμπιεστή αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα της αποδοτικότητας του “Downsizing”. Με απόδοση 122PS και τα εμφανώς βελτιωμένα χαρακτηριστικά ροπής, ο 1.4 TSI 122PS καταναλώνει περίπου 6% λιγότερη βενζίνη από αντίστοιχης ιπποδύναμης ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Χαμηλότερος κυβισμός – μεγαλύτερες επιδόσεις – μικρότερη κατανάλωση. Δηλαδή TSI.

 

 

1.4 TSI Twincharge- Η καινοτομία του πρωτοπόρου

 

Με τους κινητήρες 1.4 TSI με υπερσυμπιεστή και στροβιλοσυμπιεστή, η Volkswagen είναι ο μόνος κατασκευαστής που κατάφερε να φέρει στη μαζική παραγωγή αυτό το concept. Τα αποτελέσματα αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα της φιλοσοφίας “Downsizing”. Κορυφαίες επιδόσεις και αναλογικά χαμηλή κατανάλωση.

[/one-half]
[one-half]

Η συνεργασία compressor & turbo

 

Ο υπερσυμπιεστής (compressor) και στροβιλοσυμπιεστής (turbo) αλληλοσυμπληρώνονται ιδανικά κατά τη λειτουργία του κινητήρα. Ο υπερσυμπιεστής αντισταθμίζει το γνωστό turbo-lag , το οποίο εμφανίζεται επειδή ο στροβιλοσυμπιεστής δεν ενισχύει την πίεση αποτελεσματικά στις χαμηλές στροφές. Εκεί, επεμβαίνει ο Compressor για να προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις από τις χαμηλές στροφές.

Η εφαρμογή

 

Οι κινητήρες 1.4 TSI με compressor και turbo εξοπλίζουν μία ευρεία γκάμα μοντέλων της Volkswagen και ανάλογα με το μοντέλο αποδίδουν 140PS (Touran), 150PS (Tiguan, Sharan), 160PS (Golf, Golf Plus, Scirocco, Eos, Jetta) και 180PS (Polo GTI)

[/one-half]
[/columns_container]

[/orbit_tab_2_content][orbit_tab_2_content tab_active=”no” nav_tab_title=”1.8 TSI”]Επιδόσεις που καθηλώνουν

 

Για το Passat και το Passat CC, η Volkswagen προσφέρει ένα κινητήρα τεχνολογίας TSI με εξαιρετικά επίπεδα ροπής. Χάρη στην ύπαρξη του στροβιλοσυμπιεστή, ο 1.8 TSI 160PS πετυχαίνει ροπή 250 Nm σε ένα φάσμα 1.500 – 4.200 σ.α.λ. επιταχύνοντας (0-100) σε 8,5’’. Παράλληλα πληρώντας τις προδιαγραφές ρύπων EU5, ο 1.8 TSI καταναλώνει (μικτά) 6,9 lt / 100 km με εκπομπές ρύπων CO2 160 g/km.

* Οι τιμές αναφέρονται στο Passat με κινητήρα 1.8 TSI απόδοσης 160PS.

[/orbit_tab_2_content][orbit_tab_2_content tab_active=”no” nav_tab_title=”2.0 TSI”][columns_container][one-half]Απλά κορυφαίος

 

 

Ο κινητήρας που έγινε ταυτόσημος με το κορυφαίο brand της Volkswagen. Ο 2.0 TSI απόδοσης 220PS ή 230PS εφοδιάζει το Golf GTI με τη δύναμη που ολοκληρώνει τον σπορ χαρακτήρα του. Με 280 Nm ροπή στις 1.700 – 5.200 σ.α.λ. κάθε μετακίνηση αποτελεί μία έντονη εμπειρία. Επιλέξτε συνδυαστικά το 6-ταχυτο κιβώτιο άμεσης αλλαγής ταχυτήτων DSG6 και επιταχύνεται (0-100) το Golf GTI σε 6,9” με μέγιστη ταχύτητα 238 km/h. Ο κινητήρας διατίθεται επιπλέον στο Scirocco με απόδοση 210PS επιβεβαιώνοντας το δυναμικό χαρακτήρα του.

 

Δύναμη υπεροχής

 

Οι ειδικές εκδόσεις Golf R και Scirocco R εξοπλίζονται με μία ειδική έκδοση του 2.0 TSI απόδοσης 270PS & 265PS αντίστοιχα, που πραγματικά θα σας…απογειώσει![/one-half][one-half] 

rline-engines
[/one-half]
[/columns_container]
[/orbit_tab_2_content][/orbit_tab_2][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”6854″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”left-to-right”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text css_animation=”bottom-to-top”]

Επιτυγχάνει τη μέγιστη δύναμη.

 

 TSI είναι ο έξυπνος συνδυασμός της μειωμένης μετατόπισης με άμεσο ψεκασμό καύσιμου και υπερτροφοδότησης. Οι κινητήρες αυτοί αγωνίζονται για μέγιστη ισχύ με ελάχιστη κατανάλωση.

Οι κινητήρες βενζίνης TSI επιτρέπουν με συνδυασμό του χαμηλού εκτοπίσματος, υπερσυμπίεση (turbo) και άμεσο ψεκασμό, μια πολύ ομοιόμορφη απόδοση ισχύος. Η μέγιστη ροπή είναι ήδη διαθέσιμες σε χαμηλές στροφές – η οποία μειώνει την κατανάλωση καύσιμου και τα επίπεδα θορύβου.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_icon_tab][vc_icon_tab icon_type=”fontawesome” title=”TDI Engines” tab_id=”1434211083196-0-6″ icon=”fa fa-road”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][orbit_tab_2][orbit_tab_2_content tab_active=”yes” nav_tab_title=”1.2 TDI 75PS.”]1.2 TDI 75PS.

Ο πετρελαιοκινητήρας 1.2 TDI Common Rail απόδοσης 75PS προσφέρεται στο Polo και έχει μέγιστη ροπή 180Nm στις 2.000 σ.α.λ. ενώ η τελική του ταχύτητα είναι 170km/h. Παράλληλα αποτελεί ένα από τους οικονομικότερους κινητήρες καθώς καταναλώνει μόλις 3,8lt /100 km με εκπομπές ρύπων CO2 μόλις 99 g/km.

[/orbit_tab_2_content][orbit_tab_2_content tab_active=”no” nav_tab_title=”1.6 TDI 105PS”]

1.6 TDI 105PS.

Ο πετρελαιοκινητήρας 1.6 TDI Common Rail απόδοσης 105PS ενθουσιάζει με την ροπή αλλά και τα ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης. Τηρώντας τις προδιαγραφές ρύπων EU5, το Golf 1.6 TDI 105PS έχει μέγιστη ροπή 250Nm στις 1.500 – 2.750 σ.α.λ. και μέγιστη ταχύτητα 192km/h. Παράλληλα καταναλώνει μόλις 3,8lt /100 km με εκπομπές ρύπων CO2 99 g/km. Διατίθεται με 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και προαιρετικά με DSG7.

Ο κινητήρας διατίθεται επίσης στα μοντέλα Passat, Beetle και Touran.

Στο Polo, η απόδοση του κινητήρα είναι 90PS.[/orbit_tab_2_content][orbit_tab_2_content tab_active=”no” nav_tab_title=”2.0 TDI 140PS”]2.0 TDI 140PS

Εξαιρετικά επίπεδα ροπής και επιδόσεων από τον 2.0 TDI απόδοσης 140PS που εξοπλίζει το Tiguan και σας δίνει την δυνατότητα να απολαμβάνετε τα 320 Nm ροπής στις 1.750 – 2.500 σ.α.λ με μέση κατανάλωση 6,3 lt / 100 km.

[/orbit_tab_2_content][orbit_tab_2_content tab_active=”no” nav_tab_title=”3.0 V6 TDI”]Η δύναμη TDI στο Touareg.

Το Touareg εφοδιάζεται με τον πλέον ισχυρό κινητήρα 3.0 V6 TDI BlueMotion Technology απόδοσης 245PS που συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Tiptronic 8 σχέσεων. Επιπλέον, προσφέρει στον οδηγό δύναμη και υπεροχή, χάρη στη μέγιστη ροπή 550 Nm στις 2.000-2.250 σαλ και τελική ταχύτητα 218 Km/h.

[/orbit_tab_2_content][/orbit_tab_2][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”6885″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_icon_tab][vc_icon_tab icon_type=”fontawesome” title=”Hybrid Engines” tab_id=”1434211084371-0-4″ icon=”fa fa-bolt “][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text css_animation=”left-to-right”]

Volkswagen Touareg Hybrid.

Η Volkswagen παρουσιάζει ένα ορόσημο στην τεχνολογία μετάδοσης κίνησης : Ο συνδυασμός του κινητήρα V6 TSI και ενός ηλεκτροκινητήρα επιτρέπει υψηλές επιδόσεις σε συνδυασμό με απίστευτα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, ενώ η εμπειρία οδήγησης είναι πραγματικά εκπληκτική καθώς πέρα από την υβριδική τεχνολογία που διαθέτει συνεχίζει να είναι ένα Touareg.

Κινητήρας βενζίνης.

Ο κινητήρας του Touareg Hybrid αποτελείται από ένα κινητήρα βενζίνης V6 TSI και έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο V6 TSI, που εξοπλίζεται με turbo και σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου, αποδίδει μέγιστη ροπή 440 Nm στις 3.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ισχύς του φτάνει τα 245 kW από τις 5.500 σ.α.λ.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”6888″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”6889″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text css_animation=”left-to-right”]

Υβριδική μονάδα.

Το στοιχείο-κλειδί είναι η τοποθέτηση της υβριδική μονάδα που βρίσκεται ανάμεσα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων επιτρέποντάς στο Touareg να παραμένει τετρακίνητο πάντα. Ενσωματωμένος στην υβριδική μονάδα βρίσκεται και ο ηλεκτροκινητήρας χωρητικότητας 34.3 kW με τάση 288 V και ροπή 300 Nm.

Ηλεκτρονικό σύστημα τροφοδοσίας

Το ηλεκτρονικό σύστημα τροφοδοσίας περιλαμβάνει μία μπαταρία υψηλής τάσης και μία μπαταρία χαμηλής τάσης 12V καθώς και δύο μετασχηματιστές. Έναν μετασχηματιστή DC / DC για την μετατροπή της τάσης που παράγει ο ηλεκτροκινητήρας σε 12V και ένα μετασχηματιστή DC / AC για την μετατροπή του συνεχούς ρεύματος της μπαταρίας υψηλής τάσης σε εναλλασσόμενο για την κίνηση του ηλεκτροκινητήρα. Οι ενώσεις του ηλεκτρικού κυκλώματος γίνονται μέσω καλωδίων υψηλής τάσης.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text css_animation=”left-to-right”]

Κεντρικό σύστημα διαχείρισης.

Τη διαχείριση όλων των υβριδικών συστημάτων αναλαμβάνει η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του κινητήρα, η οποία επικοινωνεί μέσω CAN Bus με το σύστημα αυτόματης μετάδοσης, την μπαταρία υψηλής τάσης και το ηλεκτρονικό σύστημα. 
Στην οθόνη του συστήματος ραδιοπλοήγησης εμφανίζεται ένδειξη ροής ενέργειας που ενημερώνει τον οδηγό για την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης και για τους διάφορους τρόπους λειτουργίας του υβριδικού συστήματος.

Μπαταρία υψηλής τάσης.

Η ενέργεια από τον ηλεκτροκινητήρα αποθηκεύεται σε μία μπαταρία νικελίου μετάλλου (NiMH) που βρίσκεται τοποθετημένη στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 1.7 kWh και μέγιστη ισχύ 38 kW. Εάν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη, τότε το Touareg μπορεί να κινηθεί (ανάλογα με την αποθηκευμένη ενέργεια) τελείως ηλεκτρικά με ταχύτητα έως 50 km / h και για περίπου 5 λεπτά. Ο χρόνος επαναφόρτισης της μπαταρίας είναι πολύ σύντομος και έτσι σε 5 λεπτά περίπου η μπαταρία επαναφορτίζεται πλήρως.

 

 

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_empty_space height=”50px”][vc_single_image image=”6890″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text css_animation=”left-to-right”]

Πώς η υβριδική τεχνολογία λειτουργεί.

Το επίκεντρο είναι η υβριδική μονάδα, η οποία αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα και έναν συμπλέκτη. Συνδυάζει τον TSI κινητήρα με το κιβώτιο ταχυτήτων και εργάζεται με διαφορετικούς τρόπους: με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ηλεκτρική κίνηση, ώθηση και ανάρρωση.

Η υβριδική τεχνολογία περιλαμβάνει δύο διαφορετικούς τύπους κίνησης: 1.  πλήρως υβριδικά και 2. plug-in υβριδικών.
το πλήρως υβριδικό δουλεύει σαν γεννήτρια κατά την πέδηση, με υψηλή τάση φόρτισης της μπαταρίας.

Το plug-in υβριδικών λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο. Με μια διαφορά: προσφέρει την δυνατότητα να επαναφορτίσετε την μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα με μια εξωτερική πηγή τροφοδοσίας.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_single_image image=”6895″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_icon_tab][/vc_icon_tabs][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_row_inner css=”.vc_custom_1422353583844{background-color: rgba(255,255,255,0.44) !important;*background-color: rgb(255,255,255) !important;}”][vc_column_inner width=”1/4″][vc_single_image image=”1154″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_single_image image=”6898″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”custom_link” css_animation=”right-to-left” link=”https://filosidis.gr/?page_id=1326″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”3/4″][vc_column_text css_animation=”bottom-to-top”]

Ελάτε και ανακαλύψτε τους κινητήρες VW

Ελάτε να ανακαλύψτε και να ενημερωθείτε από κοντά για τους κινητήρες, την τεχνολογία VW και ποια είναι τα πλεονεκτήματα αυτής, για τις καθημερινές μετακινήσεις σας.

 

Oι σύμβουλοι μας θα σας ενημερώσουν για κάθε τυχόν τεχνική απορία και θα σας ενημερώσουν για εναλλακτικούς τρόπους χρηματοδότησης. Εξοφλήστε και εξοικονομήστε έξυπνα χωρίς μείωση απόδοσης. Και φιλικό προς το περιβάλλον. Και χωρίς σημαντική επιβάρυνση για την τσέπη σας. Ελάτε στην Αφοί Φιλοσίδη α.ε.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_separator color=”white”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”right-to-left”]

Στόχος μας, ο απόλυτα ικανοποιημένος πελάτης. Εσείς!

Με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στον χώρο, προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη γκάμα προσιτών, προσωποποιημένων υπηρεσιών με στόχο την βέλτιστη εξυπηρέτηση σας.

VW Αφοί Φιλοσίδη α.ε.: Τα πάντα γύρω από την αυτοκίνηση της VW

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”100px”][vc_separator color=”white”][/vc_column][/vc_row]

Leave a Reply